Fittanyuka

Fittanyuka
Lúgosító receptek: Tej,-Tojás,- Húsmentesen...Ami finom az mostmár egészséges is!

2009. június 12., péntek

"Tejszínes" brokkoli ragu újkrumplival


Ma végre volt időm és főztem, mert az utóbbi időben sok volt a munka, már szinte hiányzott a főzőcske, egy problémája volt az ebédnek a férjem szerint, hogy keveset csináltam:).
Ez saját recept a javából, mert abból kombináltam ami a hűtőben volt:)

Remélem nektek is tetszeni fog:))!


Hozzávalók:
1 közepes fej brokkoli
6 szem kisebb újkrumpli
250 ml növényi tejszín ( zab tejszín, jelen esetben)
2-3 cikk fokhagyma
1 evőkanál olíva olaj
1/2 kávéskanál tengeri só
1/2 evőkanál kukorica keményítő
kés hegynyi curry
szerecsendió
A brokkolit rózsáira szedtem, a megtisztított újkrumplit félbe vágtam, a felhevített olíva olajon a 2 cikk felaprított fokhagymát, a brokkolival és újkrumplival összekeverve, pár percig "pirítottam", majd kevés vizet öntöttem alá, megsóztam és kb. 10 percig pároltam.
Miután megpuhultak a brokkoli rózsák és a krumplik is, fűszereztem, majd "nyakon öntöttem "a növényi tejszínnel.
Hagytam 1-2 percig felforrni, majd a kukoricakeményítővel állandó keverés mellett picit besűrítettem.
Utoljára préseltem bele a maradék 1 cikk fokhagymát és ráreszeltem egy kevéske szerecsendiót.
Köretnek kölest főztem, kb. 1 csésze előre beáztatott kölest kevés sóval és szárított zöldségekkel ( natúr zöldség mix), 15-20 perc alatt készre főztem és miután kicsit hűlt ,egy evőkanál olíva olajjal kevertem össze.

Nincsenek megjegyzések: