Fittanyuka

Fittanyuka
Lúgosító receptek: Tej,-Tojás,- Húsmentesen...Ami finom az mostmár egészséges is!

2009. július 4., szombat

Málnás pite




A friss málnának nehezen tudok ellenállni, ezzel nem vagyok szerintem egyedűl:)
Amit nem ettünk meg, abból sütit sütöttem. Mondanom sem kell milyen málna illat volt a lakásban süti sütés alatt:)
Tésztának az én alap receptemet használtam, tulajdonképpen kb. 35 perc alatt megvolt a süti.



Hozzávalók:

150 g világos tönköly liszt
150 g teljeskiörlésű tönköly liszt
100 g bio margarin
80 g nyírfacukor
1/2 kávéskanál szódabikarbóna
500 ml növényi tej vagy víz
1 citrom reszelt héja
1/2 citrom leve
250 g málna
fahéj

A lisztet a szódabikarbonával a nyírfacukorral összekeverjük, utána következhetnek a nedves hozzávalók: a margarint megolvasztjuk, majd hozzáadjuk a növényi tejjel, citrom levével és reszelt héjával.
Robot géppel homogén masszává keverjük és teflon torta formába öntjük.
A tetejét megszórjuk a friss málnával és enyhén megszórhatjuk még fahéjas nyírfacukorral.

Előmelegített sütőben 180-200 fokon 30-35 percet sütjük.
Legközelebb öntetet is készítek mellé:)
Várom az ötleteket!


Fittanyuka - Lúgosító ételek a facebookon











3 megjegyzés:

Adri írta...

ez olyan finom lehet...:D

Bombarka írta...

Szia!

A "150 g teljeskiörlésű" is tönkölyliszt? Köszi!
Anna

Szabóné Papp Emőke írta...

Köszönöm az észrevételt, javítottam, igen tönköly az is:)