Fittanyuka

Fittanyuka
Lúgosító receptek: Tej,-Tojás,- Húsmentesen...Ami finom az mostmár egészséges is!

2009. november 9., hétfő

A böjt megtörése: 10 nap

A böjtöt a 10-ik nap törtem meg, nagyon pici adagokkal, mert a gyomrom rendesen összeszűkűlt!
Gyümölcsel törtem meg a lé kúrát : 1-2 db almával, alaposan megrágva, majd következő étkezéskor
zöldséglevest ettem, ami hasonlóan készült, mint az előzőek, csak nem turmixoltam, szürtem át.
Este pedig nyers salátát olívás öntettel és tönköly pászkával.
A tegnapi nap még szintén szoktattam magam az evéshez,
Reggeli: Nyers zabkása mazsolával és mandulával
Ebéd: Zöldségleves, kelbimbós pite
Vacsora : Saláta

És közben sok víz és gyógytea.

Összeségében:

Megkönnyebültem, az érzést nehéz leírni, nincs éhség, gyengeség, levertség, fáradtság minden téren egy könnyű érzés, töb eneriát éreztem magamban, mint előtte.
5 kg mínusz, a leglátványosabb változást a bőrőmön vettem észre, reggel ébredéskor, mintha kivasalták volna az arcom, bevallom tetszik a végeredmény:)
Mindenkit csak bíztatni tudok, hogy próbálja ki ,aki egészséges , természetesen lehet rövidebb kúrát is tartani, sőt bevezetésként mindenképpen azt ajánlom! Korában énis 1-3 napos böjtkúrákkal kezdtem.
Továbbra is azt vallom, hogy éves szinten 2xer: Tavasszal és Ősszel nem árt egy nagytakarítás!!
Sokan jobban odafigyelnek a lakásuk takarítására és tisztán tartására, mint a saját szervezetükére, pedig a mai életkörülmények mellett kulcsfontosságú, hogy elkerüljük a civilizált betegségeket!

Nincsenek megjegyzések: