Fittanyuka

Fittanyuka
Lúgosító receptek: Tej,-Tojás,- Húsmentesen...Ami finom az mostmár egészséges is!

2012. március 11., vasárnap

Lékúra előtti - Utolsó saláta vacsora


Holnaptól lékúra, próbálok lelkileg is ráhangolódni, ugyanis  jó pár napig ( 6-7 nap tervezett), nem veszek majd magamhoz szilárd táplálékot.
Csak frissen préselt zöldség leveket, gyógyteákat, szűrt zöldség leveseket,sok-sok tiszta, lúgos vizet és ha a böjt krízis felüti fejét akkor frissen préselt gyümölcs levet, vízzel hígítva fogok inni. 
Nem tervezek elvonulást, jelenlegi időbeosztásommal nemis tudom kivitelezni. Normál munka hét lesz. Kevés wellneszt beiktatok, ez 2 alkalom infra szaunát jelent, a kúra elején és a végén.
Az alábbi saláta vacsorával zártam le a bevezető szakaszt.

Hozzávalók:

Friss spenót levél
fejes saláta levelek
1-2 db sárgarépa
pár szem retek
gabona gömböc - Kislányom kedvéért:)

Dresszing: friss citromlé, himalaya só, hidegen sajtolt szezám olaj.

Tisztítás után a zöld leveleket kézzel aprítottam, a sárgarépát lereszeltem, gabona gömböcöt felkockáztam. Egy kis befőttes üvegben pedig összeráztam a dresszinget: szezám olajat a sóval, citrom lével és salátára öntöttem. Legvégén pedig a zsenge retekkel díszítettem.

34-en jelentkeztetek a Közös Virtuális Léböjtre, ezennel le is zárom a jelentkezéseket!
Kitartást Mindenkinek, továbbra is küldöm a leveleket a lé kúrával kapcsolatosan, azoknak is akik  nem most, hanem a következő alkalommal ( ősszel) csatlakoznának .
Kérdésekkel nyugodtan kereshettek a fittanyuka tippek oldalon, ahol nyilvánosan válaszolok, mert így  a többieknek is tanulságos és a segítségére lehet.

Fittanyuka - Lúgosító ételek a facebookon

Nincsenek megjegyzések: